FAQ - Często zadawane pytania
Ile wynosi czas dostawy?
Zwykle czas dostawy na terenie Polski wynosi 1-2 dni robocze od daty wysyłki.
Jakie macie metody płatności?
Akceptujemy przedpłatę Przelewy24, BLIK, przelew tradycyjny, płatność kartą kredytową, Google Pay, Apple Pay.
Jakie są koszty wysyłki?
Koszty wysyłki wynoszą odpowiednio:
- Orlen Paczka 12,99zł
- Paczkomat Inpost 13,50zł
- Kurier 15,99zł
- Pobranie kurier 18,99zł
Przy zamówieniach powyżej 150zł dostawa jest bezpłatna.
Jakie opcje wysyłki oferujecie?
Oferujemy wysyłkę za pośrednictwem kuriera, paczkomaty Inpost oraz Orlen Paczka, aby zapewnić niezawodną i szybką dostawę.
Jak mogę śledzić swoje zamówienie?
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz od spedycji wiadomość e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki, którego możesz użyć do śledzenia przesyłki. Wysyłamy też emaile z platformy Baselinker. W zakładce Chat na dole po prawej możesz wpisać numer przesyłki.
Czy oferujecie wysyłkę międzynarodową?
Tak, oferujemy również wysyłkę międzynarodową. Koszty wysyłki i czas dostawy różnią się w zależności od kraju docelowego. Prosimy o wcześniejszy kontakt w tej sprawie.
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie po jego złożeniu?
Jeśli chcesz wprowadzić zmiany lub anulować zamówienie, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta tak szybko, jak to możliwe.
Dołożymy wszelkich starań, aby spełnić Twoje prośby, o ile zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Niestety nie ma już możliwości korekty zamówienia po wysyłce.
Jak mogę zwrócić towar albo złożyć reklamację?
Oferujemy 30-dniową politykę zwrotu. W celu zwrotu lub reklamacji skontaktuj się najpierw z nami. Szczegóły znajdziesz też w regulaminie.
Uwaga! Nie przyjmujemy paczek za pobraniem!