FAQ - Często zadawane pytania

Ile wynosi czas dostawy?

Zwykle czas dostawy na terenie Polski wynosi 1-2 dni robocze od daty wysyłki.

Jakie macie metody płatności?

Akceptujemy przedpłatę Przelewy24, BLIK, przelew tradycyjny, płatność kartą kredytową, Google Pay, Apple Pay.

Jakie są koszty wysyłki?

Koszty wysyłki wynoszą odpowiednio:

  • Orlen Paczka 12,99zł
  • Paczkomat Inpost 13,50zł
  • Kurier 15,99zł
  • Pobranie kurier 18,99zł

Przy zamówieniach powyżej 150zł dostawa jest bezpłatna.

Jakie opcje wysyłki oferujecie?

Oferujemy wysyłkę za pośrednictwem kuriera, paczkomaty Inpost oraz Orlen Paczka, aby zapewnić niezawodną i szybką dostawę.

Jak mogę śledzić swoje zamówienie?

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz od spedycji wiadomość e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki, którego możesz użyć do śledzenia przesyłki. Wysyłamy też emaile z platformy Baselinker. W zakładce Chat na dole po prawej możesz wpisać numer przesyłki.

Czy oferujecie wysyłkę międzynarodową?

Tak, oferujemy również wysyłkę międzynarodową. Koszty wysyłki i czas dostawy różnią się w zależności od kraju docelowego. Prosimy o wcześniejszy kontakt w tej sprawie.

Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie po jego złożeniu?

Jeśli chcesz wprowadzić zmiany lub anulować zamówienie, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta tak szybko, jak to możliwe.

Dołożymy wszelkich starań, aby spełnić Twoje prośby, o ile zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Niestety nie ma już możliwości korekty zamówienia po wysyłce.

Jak mogę zwrócić towar albo złożyć reklamację?

Oferujemy 30-dniową politykę zwrotu. W celu zwrotu lub reklamacji skontaktuj się najpierw z nami. Szczegóły znajdziesz też w regulaminie.

Uwaga! Nie przyjmujemy paczek za pobraniem!